§ 1 Postanowienia wstępne
- Centrum Terapii Dziecka Magnolia, płatny serwis webinaria i kursy on-line dostępne pod adresem internetowym www.terapia-magnolia.pl, prowadzony jest przez ARMED STOMATOLOGIA Sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie wpisanego do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Szczecinie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0000789004, NIP 8522656821.
§ 2 Definicje
- Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Serwisu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Sprzedawca – ARMED STOMATOLOGIA Sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie przy ul. Tyniecka 23, 71-019 Szczecin wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Szczecinie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0000789004, NIP 8522656821.
- Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem serwisu.
- Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta z Portalu.
- Portal – strona internetowa prowadzona przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.terapia-magnolia.pl
- Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w Portalu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
- Regulamin – niniejszy regulamin Portalu.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
- Konto – konto klienta na Portalu, są w nim gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach.
- Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny na Portalu umożliwiający złożenie Zamówienia oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
- Produkt – dostępna na Portalu usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą, posiadająca termin rozpoczęcia i zakończenia.
- Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Usługi zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Portalu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.
§ 3 Kontakt z Portalem
- Adres Sprzedawcy: Tyniecka 23, 71-019 Szczecin
- Adres e-mail Sprzedawcy: biuro@terapia-magnolia.pl
- Numer telefonu Sprzedawcy: 514 618 022
- Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: 36 1050 1559 1000 0090 8080 8737
- Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
- Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach 9.00 – 17.00
§ 4 Wymagania techniczne
Do korzystania ze Terapii indywidualnej Dziecka , płatnego webinarium i kursów on-line oraz składania zamówień na wymienione usługi, niezbędne są:
- urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarek internetowych: Internet Explorer 11, Firefox 36, Chrome 30, Safari 9, Opera 32 lub nowszych,
- aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
- włączona obsługa plików cookies.
§ 5 Informacje ogólne
- Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Portalu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Portalu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
- Przeglądanie oferty sprzedaży płatnych usług Portalu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Usługi znajdujące się w asortymencie Portalu możliwe jest przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresu e-mail umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.
- Ceny podane na Portalu są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
- Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Usługę, o której Klient jest informowany na Portalu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.
§ 6 Zasady składania Zamówienia
W celu złożenia Zamówienia należy:
- wybrać Usługę będącą przedmiotem zamówienia, określić datę i godzinę, wybrać formę płatności a następnie kliknąć przycisk „Zamawiam i płacę”.
- Przy wybraniu opcji płatności internetowej, nastąpi przekierowanie do serwisu wybranego operatora płatności w celu opłacenia Zamówienia.
- Po poprawnym opłaceniu witryna operatora płatności przekieruje na stronę Sprzedawcy.
§ 7 Oferowane metody dostawy oraz płatności
- Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
- Płatność przelewem na konto Sprzedawcy
- Płatności elektroniczne
- Płatność kartą płatniczą.
- Płatności w Usłudze dokonywane są za pośrednictwem operatora płatności bezgotówkowych. Użytkownik potwierdzając zapoznanie się z regulaminem płatności bezgotówkowych zawiera umowę z operatorem płatności bezgotówkowych.
- Regulamin operatora płatności bezgotówkowych, opis procedury płatności oraz składania reklamacji do operatora płatności bezgotówkowych znajdują się pod adresem: www.przelewy24.pl.
- Usługodawca nie przechowuje pełnych danych karty płatniczej. Pełne dane przechowywane są jedynie przez operatora płatności bezgotówkowych.
- Użytkownik wyraża zgodę na obciążanie przez Usługodawcę kart płatniczych za opłaty podstawowe oraz opłaty dodatkowe wskazane w niniejszym regulaminie.
§ 8 Wykonanie umowy sprzedaży
- Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z § 6 Regulaminu.
- Po złożeniu i opłaceniu Zamówienia, na adres Klienta zostaje wysłane potwierdzenie od Sprzedawcy o złożeniu Zamówienia. Do 24 godzin zostaną wysłane szczegóły zamówionego Produktu na adres mailowy Klienta podany przy składaniu Zamówienia. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
§ 9 Zmiana terminu
- W przypadku odwołania webinarium Usługodawca zorganizuje webinarium w innym wskazanym przez siebie terminie. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany programu webinarium.
§ 10 Reklamacje
- Każdemu uczestnikowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w sprawach związanych z funkcjonowaniem webinarium.
- Reklamacje należy składać drogą elektroniczną na adres: webinaria@terapia-magnolia.pl
- Czas odpowiedzi na reklamacje wynosi maksymalnie 14 dni roboczych.
§ 11 Prawo odstąpienia od umowy
- Konsument może w terminie 7 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny, ale nie później niż 3 dni przed rozpoczęciem terminu usługi.
- Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od momentu zapłaty za Usługę.
- Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
§ 12 Dane osobowe w Sklepie internetowym
- Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Portalu internetowego jest Sprzedawca.
- Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Portalu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży.
§ 13 Postanowienia końcowe
- Umowy zawierane poprzez Portal internetowy zawierane są w języku polski.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
- Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.